TikTok - prilika za uspjeh

U današnjem digitalnom dobu, TikTok se istaknuo kao nezaobilazna platforma koja redefinira način na koji konzumiramo i dijelimo sadržaj. S obzirom na rastuću popularnost, očekuje se da će ova platforma i nadalje ostvarivati značajan utjecaj u digitalnom svijetu.

Kako učiti o TikToku?

Lako, prijavite se na radionicu u organizaciji Centra za poduzetništvo i Sveučilišta u Dubrovniku te stecite razumijevanje osnovnih principa kreiranja sadržaja koji, ne samo da privlači, već i zadržava pažnju gledatelja, strategija za efektivno korištenje algoritma platforme i tehnika za održavanje angažirane zajednice pratitelja.

Mjesto održavanja radionice: Sveučilište u Dubrovniku (Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju E-6) (Lapadska obala 7, Dubrovnik)

Datum održavanja radionice: 25.04.2024. u 11.00 sati

Predviđeno vrijeme trajanja: 2 sata

Zašto se prijaviti?

Radionica će ponuditi dubinski pogled na mehanizme koji čine TikTok toliko privlačnim i utjecajnim, kao i na načine na koje pojedinci i brendovi mogu iskoristiti njegov potencijal. Poseban naglasak bit će stavljen na etičke aspekte korištenja platforme. Cilj je osnažiti sudionike sa znanjem i alatima koji su im potrebni za izgradnju snažnog digitalnog identiteta na TikToku, potičući kreativnost i inovativnost, dok istovremeno promičemo odgovorno korištenje platforme.

Kroz prikaze case study-a, sudionici će imati priliku unaprijediti svoje vještine kroz konkretne primjere koji će im pomoći bolje razumjeti kako uspješno komunicirati i izraziti svoje ideje na TikToku.

Zar postoji osoba koja zna baš sve o TikToku i spremna je podijeliti s nama svoje znanje?

Da, to je Dario Marčac! Dario je osnivač Crewa, inicijative koja je okupila preko 60 kreativaca i zajedno broje više od 8 milijuna pratitelja, postavši tako najveća TikTok zajednica kreatora na našem području. S više od 500,000 pratitelja, Dario nije samo osoba koja vodi Crew, već i netko tko se trudi svojim radom ostaviti trag, što dokazuje impresivnih 120 milijuna ostvarenih impresija za klijente. Uz TikTok, posljednje tri godine intenzivno se posvetio i LinkedInu gdje je razvio mrežu od preko 20,000+ konekcija i ostvario 3 milijuna impresija u godinu dana.

Kako se prijaviti? Prijave su obavezne putem jedne od navedenih opcija:

Prijavite se već danas i zajedno s nama istražujte sve mogućnosti koje nudi TikTok!

EU - zajedno do Europskih fondova
EU - Europski fondovi
EU - OP Konkurentnost i kohezija